Volg de bouw van onze nieuwe school!!!

zondag 15 december 2013

De gezongen nieuwjaarsbrief; het melodietje!

Beste ouders,
Dit jaar doen we het een keertje anders. We zullen een nieuwjaarsbriefje zingen in plaats van zeggen. De kapoentjes en ikzelf zijn al enthousiast!
Om jullie toch een beetje te ondersteunen bij het helpen zingen thuis heb ik wat extra hulp gekregen om het melodietje op de weblog te krijgen. Als je klikt op 'melodietje nieuwjaarsbrief' hieronder dan kan je het melodietje beluisteren.
Heel veel dank dus aan de papa van Kato Nuyts!
Hopelijk kunnen jullie met dit melodietje de tekst thuis een beetje mee oefenen voor de nieuwjaarsbriefjes!
Veel plezier!!!

melodietje nieuwjaarsbrief

En dan natuurlijk ook de tekst erbij...

't Is bibberkoud en donder buiten, 't is bibberkoud bij 't begin van het jaar
maar in het diepste van mijn hartje, heb ik voor jou wat warmte klaar
maar in het diepste van mijn hartje, heb ik voor jou wat warmte klaar.

Ik heb een kusje hier in mijn handje, ik blaas het kusje vlug naar je wang
en wens je alle dagen zonneschijn en geluk een heel jaar lang
en wens je alle dagen zonneschijn en geluk een heel jaar lang!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten